FAQ - často kladené otázky

Jak mohu objednat překlad?

Zasláním objednávky pomocí objednávkového formuláře z našich webových stránek, e-mailem, faxem, poštou/kurýrem nebo provedením objednávky přímo na naší pobočce.

Musím se před osobní návštěvou na pobočce objednat?

Ne, nemusíte, případná čekací doba se pohybuje kolem 5 minut.

Musím dokumenty k překladu doručit osobně předem?

Ne, nemusíte, u běžných jazyků můžete dokumenty doručit při vyzvednutí, případně je můžete doručit poštou/kurýrem.

Jak mohu překlad obdržet?

Překlady zasíláme e-mailem, faxem, poštou/kurýrem nebo si je lze převzít osobně na naší pobočce.

Je možné překlady odeslat do zahraničí?

Překlady můžeme odeslat poštou nebo vybranou kurýrní službou po celém světě.

Legalizujete české dokumenty pro použití v zahraničí?

Ano, viz sekce legalizace dokumentů.

Legalizujete zahraniční dokumenty pro použití v ČR?

Nikoliv, zahraniční dokumenty pro použití v České republice je třeba legalizovat v příslušné zemi. Výjimku tvoří dokumenty, které lze ověřit na zahraničních zastupitelských úřadech v ČR (superlegalizace).

Pracujete i přes polední pauzu?

Ano, jsme tu pro vás od 8:00 do 18:00 každý pracovní den (nepřetržitě).

Jak pracujete o hlavních letních školních prázdninách?

Pracujeme standardně i o prázdninách bez přerušení a krácení pracovní doby.

Jak získám rychlou informaci o ceně služeb?

Předběžnou cenu vámi požadovaných služeb obdržíte telefonicky, e-mailem či pomocí on-line poptávkového formuláře.

Lze na pobočce I.L.T.S. Praha platit platebními kartami?

Ano, jsme standardně vybaveni platebními terminály.

Lze platit online?

Ano, na našich webových stránkách je umístěn zabezpečený platební terminál v mezinárodním formátu.

Jste certifikovaný poskytovatel překladatelských a tlumočnických služeb?

Ano, máme zaveden, udržujeme a neustále zdokonalujeme management kvality dle mezinárodní normy ISO 9001.

Máte další dotazy? Kontaktujte nás, prosím!