Objednávky a podklady pro vyhotovení překladů a realizaci tlumočení akceptujeme ve všech k tomuto účelu vhodných podobách.
Objednávky či poptávky nám můžete spolu s dokumenty doručit:
- e-mailem
- poštou či kurýrem na naši adresu
- pomocí poptávkového formuláře
- nebo osobně na provozovnu naší společnosti
V případě zaslání poštou či kurýrem prosím nezapomeňte přiložit k zásilce krátký průvodní dopis.
V případě osobního doručení jsme tu pro Vás každý pracovní den od 8 do 18 hodin. Při objednávce na provozovně obdrží zákazník potvrzenou kopii objednávkového formuláře, kde jsou podchyceny veškeré relevantní údaje pro zpracování zakázky a podle nich je zakázka i exaktně zpracována. Při doručení jiným způsobem je zakázka a objednávka potvrzena dohodnutým prokazatelným způsobem (ve většině případů e-mailem).
Překlady expedujeme způsobem zvoleným v objednávce (e-mailem, poštou, osobně na pobočce, atd.). Doručeny mohou být i prostřednictvím kurýrní služby či jiným, zákazníkem upřednostňovaným způsobem. U tlumočení se dodání služeb realizuje prostřednictvím objednaného tlumočníka.
Platba je možná na provozovně platební kartou či v hotovosti, vzdáleně pak platební kartou na našich webových stránkách či bankovním převodem.
Zpracování zakázek probíhá - není-li písemně stanoveno jinak - výhradně v souladu s objednávkou klienta a jeho pokyny, na základě příslušných ustanovení občanského nebo obchodního zákoníku, způsobem deklarovaným ve Všeobecných obchodních podmínkách společnosti I.L.T.S. Praha, s.r.o.
V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte telefonicky, e-mailem, pomocí poptávkového formuláře nebo nás navštivte osobně v naší provozovně!